REKLAMA
Znaleziono 2180 wyników
Wrocław: Ruszyła budowa N-Parku na Maślicachartykuł
Pokaż artykuł
Wrocław: Ruszyła budowa N-Parku na Maślicach
Rozpoczęła się budowa drugiego we Wrocławiu N-Parku firmy Napollo. Obiekt typu convenience o powierz...
[Poznań] Renowacja kamienicy w centrum Poznania przebiega w najlepszeartykuł
Pokaż artykuł
[Poznań] Renowacja kamienicy w centrum Poznania przebiega w najlepsze
W stolicy Wielkopolski, w samym sercu miasta trwa rewitalizacja kamienicy Garbary 31. Inwestycja, ko...
W Sosnowcu powstanie nowy park handlowyartykuł
Pokaż artykuł
W Sosnowcu powstanie nowy park handlowy
Na inwestycję w tym mieście zdecydowała się firma EDS Retail Park. Będzie to pierwsza lokalizacja ha...
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsce
Według najnowszego raportu Trends Radar firmy Cushman & Wakefield, ponad 50% polskich konsumentów spodziewa się, że ich styl życia będzie ewoluował i stanie się skromniejszy. Na trend ten wskazuje już teraz spadający wskaźnik sprzedaży detalicznej, który w 2023 roku może wynieść ok. 5,0%. Czasy szczuplejszych budżetów zakupowych paradoksalnie stanowi szansę rozwoju dla części rynku handlowego i wcale nie chodzi tutaj tylko o segment value, ale również producentów kosmetyków czy marki modowe. Długofalowo natomiast, na znaczeniu mogą zyskiwać koncepty i działania wpisujące się w strategie zrównoważonego rozwoju.
Ruch w sklepach na minusie. W listopadzie spadki objęły wszystkie formaty na polskim rynku [ANALIZA]artykuł
Pokaż artykuł
Ruch w sklepach na minusie. W listopadzie spadki objęły wszystkie formaty na polskim rynku [ANALIZA]
Z danych pochodzących z monitoringu zachowań ponad miliona konsumentów wynika, że w listopadzie br. ruch w sklepach zmniejszył się w stosunku do analogicznego okresu ub.r. I dotyczyło to każdego formatu. Spadek ogólny był na poziomie niespełna 11% rdr. W przypadku sklepów spożywczo-przemysłowych wyniósł ponad 15% rdr. Nieznacznie zmniejszyła się także liczba samych klientów. O niecały 1% wzrósł za to czas spędzony w ogóle w sklepach.
W Polsce najwięcej klientów tracą hipermarketyartykuł
Pokaż artykuł
W Polsce najwięcej klientów tracą hipermarkety
Analiza zachowań konsumentów w ponad 37 tys. sklepów spożywczo-przemysłowych wykazała, że w 2023 roku nastąpił prawie niezauważalny spadek ruchu rdr. A w jeszcze mniejszym stopniu ubyło klientów. Niemniej liczba wizyt zmniejszyła się rdr. niemal w każdym obserwowanym formacie, a najbardziej w hipermarketach – o 8,1 proc. rdr. Tylko dyskonty odnotowały wzrost i to niewielki, bo o 1,2 proc. rdr.
[Warszawa] Po spokojnym półroczu na rynku handlowym, centrum Warszawy czekają spektakularne zmianyartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Po spokojnym półroczu na rynku handlowym, centrum Warszawy czekają spektakularne zmiany
Międzynarodowa firma doradcza JLL opublikowała raport „Warszawski rynek nieruchomości” po II kw. 201...
Łódź: Ulice handlowe gastronomią stojąartykuł
Pokaż artykuł
Łódź: Ulice handlowe gastronomią stoją
Na początku III kwartału 2021 r. Colliers przeprowadził cykliczne badania ulic handlowych w wybranyc...
Słoneczne Wzgórzeinwestycja
Pokaż inwestycję
Słoneczne Wzgórze
Kraków, Podgórze, Włoska
[Wrocław] Osiedle "Obornicka Premium"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Wrocław] Osiedle "Obornicka Premium"
Wrocław, Psie Pole, Obornicka 115A
Gruszkowy Zakątekinwestycja
Pokaż inwestycję
Gruszkowy Zakątek
Wołczkowo, Gruszkowa 4
Ville Garden inwestycja
Pokaż inwestycję
Ville Garden
Katowice, Studencka 19
Aura Novainwestycja
Pokaż inwestycję
Aura Nova
Ożarów Mazowiecki, Widok
Galeria Rumiainwestycja
Pokaż inwestycję
Galeria Rumia
Rumia, Sabata 1
[Polska] Intensywny koniec roku na polskim rynku nieruchomości handlowychartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Intensywny koniec roku na polskim rynku nieruchomości handlowych
Ok. 300 000 mkw. nowej podaży zostanie oddane do użytku do końca 2013 r., wynika z raportu Jones Lan...
We Wrocławiu otwarto pierwszy sklep sieci Sweet Factory Storeartykuł
Pokaż artykuł
We Wrocławiu otwarto pierwszy sklep sieci Sweet Factory Store
W samym centrum stolicy Dolnego Śląska, w narożnej kamienicy przy skrzyżowaniu Placu Solnego i Rynku, otwarto pierwszy sklep sieci Sweet Factory Store. Jego powierzchnia wynosi około 200 mkw. Jest to pierwszy obiekt tej sieci we Wrocławiu i na Dolnym Śląsku.
W Gdańsku powstanie nowy Lidl. Znamy lokalizacjęartykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku powstanie nowy Lidl. Znamy lokalizację
W Gdańsku planowana jest budowa kolejnego nowego marketu Lidl Polska. Tym razem sklep tej popularnej sieci handlowej powstanie na osiedlu Jasień, przy ulicy Kartuskiej.
Panattoni inwestuje w Pabianicach pod Łodziąartykuł
Pokaż artykuł
Panattoni inwestuje w Pabianicach pod Łodzią
Kolejna duża inwestycja magazynowo-przemysłowa w aglomeracji łódzkiej. Panattoni, lider rynku nieruchomości przemysłowych w Europie zakupił nieruchomość w Pabianicach, na której zrealizuje park o łącznej powierzchni 95 tys. mkw. Pierwszy budynek zostanie ukończony w czerwcu br. i już został wynajęty przez jedną z czołowych sieci sklepów elektronicznych.
Złote Tarasy przyciągają kolejnych nowych najemcówartykuł
Pokaż artykuł
Złote Tarasy przyciągają kolejnych nowych najemców
Już 21 września w Złotych Tarasach otworzy się pierwsza w Warszawie restauracja Popeyes. Pochodząca z Luizjany sieć barów szybkiej obsługi to już siódmy w 2023 roku nowy najemca w Złotych Tarasach po takich markach jak, m.in. LUSH, Candy Pop czy Hugo. Jak informuje międzynarodowa agencja doradcza Cushman & Wakefield, która odpowiada za rekomercjalizację i zarządzanie obiektem, jeszcze w tym roku w Złotych Tarasach możemy spodziewać się kolejnych międzynarodowych debiutów.
Dealz otworzył swój 250. sklep w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Dealz otworzył swój 250. sklep w Polsce
Sieć Dealz, należąca do Pepco Group, otworzyła swój 250. sklep w Polsce. Jubileuszowa placówka marki mieści się w Malborku, w Parku Handlowym Koszykowa przy ulicy Koszykowej 2. Na półkach nowego obiektu klienci znajdą ponad 3000 produktów międzynarodowych marek w konkurencyjnych cenach.
REKLAMA